12 Nisan 2016 Salı

Yak, Yeniden Yaz, Tekrar Oku

Öncelikle bu etkinlikten bahsettiği için Eslem'e tüm sevgimi yolluyorum <333 Ve kitapları nasıl seçeceğimi bilmediğim için önce aklımdan dokuz tane sayı tutup sonra da 
goodreadsten o sayılara denk gelen kitabı buldum :>

*otomatik portakal - death note vol 2 - anne and the french kiss

Yak: Otomatik Portakal.  

Yeniden Yaz: Anne and the French Kiss. Karakterlerin üniversitedeki hallerini merak ediyorum açıkçası onları yeniden okumak güzel olurdu.

Tekrar Oku: Geçenlerde yarıda bırakmışım bunları yeniden okuyayım demiştim kendime burada denk gelmesini de bir işaret olarak alıyorum ve karşıma çıkan ilk idefix indiriminde satın alıyorum.

*lola and the boy next door - yer değiştirenler - bayan peregrine'in tuhaf çocukları
Yak: Hiç zorlanmadan Lola diyorum. Bir türlü sevememiştim karakterleri :/

Yeniden Yaz: Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları. Kitaptaki aşk ve duygusallık kısmının atılması çok güzel olurdu bence.

Yeniden Oku: Yer Değiştirenler. Bu kitabı sınıftaki bi çocuğun sırasından almıştım ve tüm gün onu okumuştum yıllar önce. Aklımda kaldığı kadarıyla güzel bi şeydi ama pek hatırlamıyorum knhgcdc

*boş koltuk - her temas iz bırakır - arı kovanına çomak sokan kız

Yak: Boş Koltuk. Çok depresifti cidden bi daha okuyamam.

Yeniden Yaz: Arı Kovanına Çomak Sokan Kız. DAHA ÇOK LISBETHLİ KISIM. 

Yeniden Oku: Her Temas İz Bırakır.

1 yorum:

  1. wow otomatik portakalı yakıyor musun herkesss çok güzel oku mutlaka falan demişti bana jkflgjkj yine asisin kavun arşidükü :d
    yer değiştirenler de ilginç geldi kitapyurdunda 11 liraymış hem alıcam inş<33
    yaptığın içün ben tüşkür ederim gamze ♥_♥

    YanıtlaSil