24 Ocak 2015 Cumartesi

Konuk Olduğum Yapımlar #1

Merhaba arkadaşlar. Ünüm dünya çapında gittikçe artıyor, telefonlarım susmuyor, her televizyon kanalından en az 2 farklı sunucu programına katılmam için teklif veriyor. Fakat biliyorsunuz ki sosyal fobim olduğundan elimden geldiğince az dışarı çıkıyor ve sosyal etkinliklerde boy gösteriyorum bu yüzden de birçok teklifi geri çevirmek zorunda kalıyorum. Tabi bazen öyle cazip teklifler geliyor ki reddedemiyorum. İşte Andy Samberg de böyle bir teklifle geldi ve Brooklyn Nine-Nine dizisine konuk oldum.

Özellikle karakterlerin sosyal medyada beni takip etmek için ajandalarında yer açmaları ve buna "kavun zamanı" demeleri beni çok sevindirdi. Hafta sonu tüm gün hesaplarımı takip ettikten sonra her iş günü 12.00-13.00 arasında öğle yemeklerini yerken tivitlerimden ve yazılarımdan bahsediyorlarmış. Böyle sıkı bir ekibin yemek zamanlarında hep benden bahsetmesi beni ne kadar duygulandırdı sizlere anlatamam...


Daha sonra The Lonely Island grubu ve dizi oyuncuları hep beraber benim için yazdıkları şarkıyı söylediler. Son derece komik olan bu şarkının sizlerle sadece başını paylaşacağım ki sürprizi bozulmasın :)(: 



Ve işte beni yine duygulandıran bir başka an. Görevde olan arkadaşını öğle yemeği sohbeti için çağıran bir dedektife denk geldiğimde yaşadığım gurur ve mutluluğu sizlere anlatamam değerli takipçilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder