9 Kasım 2014 Pazar

Hannibal Lecter Stili: Keşke Beni de Yesen

Bu güzel pazar gününden hepinize merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır dizi stili yazmıyorum o yüzden bugün sizlere en sevdiğim dizilerden Hannibal'ın en sevdiğim karakteri Hannibal Lecter'dan bahsedeceğim.



bu ne ahlaksızlık böyle

mor atkı ne kadar da yakışmış

ölüyorum



Son derece sofistike bir bey olan Hannibal Lecter'ı canlandıran Mads Mikkelsen 48 yaşında yani 1965 doğumlu. NEREDEYSE BABAMLA YAŞIT. Peki "benimle aşk yaşar mısın gamze" dese sizce ne derim? Tabi ki evet derim arkadaşlar. İşte diziler genç kızlarımızı böyle etkiliyor ama etkileyecekse de böyle dünya güzeli adamlar etkilesin.



hjsafbdjbnjk pijama mı o ne güzelmiş

Hep geyiği yapılan yemek yapan erkek çekiciliğinden bahseden kızların ne demek istediğini bu dizi sayesinde anlamış bulundum. Bakın bir insan yemek yaparken bile bu kadar harika gözüküyorsa kim bilir başka şeyler yaparken ne kadar harika gözüküyordur?



tamam bu kadar da şekil yapmayın

bu yemek nasıl pişirilir diye tartışıyorlar


yayaya dünyanın en güzel fotoğrafı <3

eti terbiye ediyor

Hannibal Bey yemeklere son derece saygı duyuyor adım gibi eminim ki babannem görse kendisini çok severdi bak görüyor musun nimete ne kadar saygı duyuyo derdi.





Neyse Hannibal'ın mutfaktaki hali işte böyle son derece harika. Yemek yemeyi zaten severim bir de o yemeği Hannibal gibi harika bir bey hazırlasa yemek masasından kalkmazdım sanırım. Her neyse eğer Hannibal'ın günlük stilinden bahsedeceksek ıslanmaya devam edebiliriz çünkü gerçekten çok güzel bir stili var. Adam resmen karizma olmak için doğmuş.

üst katta ben varım bana bakıyor


ah o kedi ben olsaydım

keşke kedi olsaydım


ya ne kadar güzel bir insan baktıkça ağlayasım geliyor



sürekli bir şeyler kokluyor

gamze gelmiyo musun fotoğraf çekimi başlayacak diyor

böyle komik ekoseli bir takımı bile kendisine yakıştırmayı biliyor

pijamaları ortalığı yakıyor

will'in iğrenç tarzından sonra hannibal'ı görmek insanı mutlu ediyor

ikisi arasındaki fark insanı üzüyor

şaplak atacak göt arıyor

Hannibal Lecter'ın sevdiğim bir başka özelliğiyse ofisindeki mobilyalar. İnsanın ağzı açık kalıyor ne kadar güzel bir zevkiniz var Hannibal bey umarım bir gün evimizi beraber döşeriz.


kitap fırlatılır mı şerefsiz

Fakat şüphesiz ki Hannibal Lecter'ın en güzel olduğu an cinayet işlerken ya da bir ceset gördüğü andır. İşte insan neyi seviyorsa onun yanında zevkten dünya güzeline dönüşüyor. Eminim siz de bana hak vereceksiniz.

ne de mutlu oldu ceset görünce

ne güzel öldürmüşüm bak görüyo musun

adamın yaptığı işe saygısı var üniformasını giymeyi ihmal etmiyor


o parmağın ağzında ne işi var hannibal orası yatak odamız değil :@

resmen sanat be

ve işte kelimelerin kifayetsiz kaldığı o an...

favori bölümüm

ne de tatlı :3

yüzmeyi ben de severim ama çıplak

Dünya harikası bi insanın fotoğraflarıyla dolu amaçsız bir yazım daha sona erdi. Umarım okurken eğlenmiş, boşa geçen zamanınız böyle güzel bir şekilde boşa geçtiği için mutlu olmuşsunuzdur. Hatta ve hatta eğer stilinden bahsetmemi istediğiniz bir ünlü varsa yorum atarak bu isteğinizi dile getirebilirsiniz bile. İyi akşamlar.








2 yorum:

  1. eti terbiye ediyordan sonra öldümkglhşjşglhjfdgklhlfghkhlfghkdfsg
    hannibal beye tarzın diyor gökyüzündeki yıldızları yoluna seriyorum~~~~~~~~~~
    güzel yazıydı gamze :>
    bir dahaki yazında helenanın tarzından bahsedebilir misin?:>

    YanıtlaSil
  2. @esseve savol eslem :3 VE HELENA HARİKA Bİ FİKİR SAĞOL BU HAFTA İÇİNDE YAZARIM ONU DA <3

    YanıtlaSil