24 Ekim 2014 Cuma

Yemek Yerken İzlemelik Harika Bir Film: Ocean's Eleven

Umarım aranızda yemek yerken dizi,film izlemeyi ya da kitap okumayı seven tek insan ben değilimdir yoksa çok kırılırım. Her neyse sizlere bu dünya güzeli filmden bahsedeceğim çünkü bahsetmemem için bir neden yok. Aslında The Godfather da tam yemek yerken izlemelik film çünkü filmin bir çok sahnesinde yemek yeniyor ama Sonny Corleone'nin kıllı omuzlarını görmekten rahatsız olursunuz diye Yemek Yerken İzlemelik Film listemden çıkardım.

kıllı omuzlu ŞEREFSİZ sonny corleone

Evet, en son on bir denizci diyordum. Elbette merak ediyorsunuz, peki neden yemek yerken bu filmi izleyeyim diyorsunuz, biliyorum. Çünkü

  • soygun filmi
  • brad pitt her dakika yemek yiyor dolayısıyla sizin de canınız çekiyor
  • las vegasta geçiyor
  • eğlenceli diyaloglar var
  • soygun filmi
  • george clooney, andy garcia, matt damon, casey affleck ve daha bir sürü harika insan var
  • para dolu çantalar
  • B R A D P I T T



Neden iki kez Brad Pitt dedim? Çünkü kendisi yeryüzünde yaşamış en güzel insanlardan birisi fakat tabi ki bu yüzden iki kez Brad Pitt demedim. Filmi izlerken aklınıza yemek getirdiği için kendisinden iki kez bahsettim. Bir insan bu kadar mı güzel yemek yer. Afiyet olsun.


sıkıntılı bir şekilde içki içiyor ne de güzel içiyor yarasın koçuma


soygun planlarken bile boğazını düşünüyor canım ya

Rivayete göre set arasında yemek yerken yönetmen bunu görmüş ve "Brad ne güzel yemek yiyorsun sen öyle filmde de ye, eğleniriz hadi" demiş. Tabi ben okuduklarımın yalancısıyım ama kuliste yönetmenin "adam dünyadaki en güzel adamlardan birisi bu yetmiyo yemek yemesi bile güzel aq şanslı piçi" diye konuştuğu da duyulmuş. Tabi ne kadar doğru bilemicem...

                                                                  D İ K K A T


Filmin 14.dakikasında kadraja bu kıllı göğüslü muhteşem abimiz giriyor. Ona göre kendinizi ayarlayın. Şimdi diyeceksiniz "Sonny'nin kıllı omuzlarında laf edip the godfatherı listeden sildin bu filmi niye öneriyorsun?" Ben de size diyeceğim ki "görsellere baktın mı kardeşim bak orada brad pitt var gülü seviyorsan dikenine katlan bir zahmet allah allah ya"


şş brad üzülme tamam zaman makinemi hazırladım bu gece yanına geliyorum





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder