23 Ağustos 2014 Cumartesi

Will Graham Stili: Keşke Kendi Yatağım Yerine Hannibal'ın Yatağında Islansaydım

Bu yazıda en sevdiğim dizilerden birisi olan Hannibal'ın stilinden pek hoşlanmadığım karakteri Will Graham'dan bahsedeceğim.

spoiler: o ceket üstünden çıkmıyor

cesetlere değil gömleğe odaklan

gerçi bu güzel hakkını yemeyeyim

emekli öğretmen

ıyyyyyyyy

Gördüğünüz gibi stilinin ana teması zekiyim ama çok sıkıcıyım. Sonra ben niye kız bulamıyorum, vay efendim neden bütün kızlar babaları yaşındaki Hannibal'la sevişmek istiyor. Acaba neden? Kardeşim sen dizi karakterisin. Ben bir dizide öğretmen gibi giyinen bir insanı ne yapayım söyle bana. Sırf yakışıklısın diye bu stile göz yumacağımı mı sandın Will? Umarım sanmamışsındır sonuçta fbicı adamsın, yakışmaz.



Tamam sevimlisin, mülayimsin, sana da yazık, zekanın ceremesini çekiyorsun ama Hannibal koklayınca çaktırmadan da mutlu oluyorsun bu yüzden sana sempati duyamam...


odalarda ışıksızım pozu

Tamam kızlar problemli çocuk sever ama her gece kabus görüp az önce ice bucket challengeı kabul etmiş biri gibi ıslak bi oğlanı sevmezler be Will. Of çok üzüldüm şu an sana her konuda şanssızsın. Hayatının aşkı tarafından sırtından olmasa da başka yerlerinden bıçaklandın zaten gel teselli edeyim omzumda herkese yetecek kadar yer var.


OF AMA GERÇEKTEN ŞU HAL NE YA AYNI BEREDEN BABAMDA DA VAR WILL GÖRMEK İSTER MİSİN? O HIRKA MIDIR NEDİR O NE? BU NE REZİLLİK? 


Herkes gibi takım elbise içinde gayet güzel gözüküyor ama yüzü mahkeme duvarı gibi gerçi napsın yavrucağın başına gelmeyen kalmadı. Bir tatile çık rahatla be Will. Yanına da beni al, çok eğlenceli biri olduğum söylenemez ama seni korur kollarım.

Şimdi diyorsunuz ki oo sen de iyi abarttın çocuğun giyinişini ne var yani çirkin giyiniyorsa? Bundan şikayetçi olan tek insan ben değilim ki. Setteki herkes şikayetçi. Hatta Mads Mikkelsen ağlayarak "yeter ya ne için girdim ben bu işe ilginç ölüler, insan eti yiyomuş gibi davranmalar buna katlanırım ama her an bu çirkin giyinişli adamla öpüşecekmişim gibi davranmaya katlanamam, çok yoruldum" diye isyan etmiş. Bana da oğlu söyledi. Biraz yakınızdır.



3. sezonda mutlu ve güzel giyinen bir Will Graham görme umuduyla...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder